API CI-4 PLUS, ACEA E6/E7/E9, MAN 3477, MB 228.51, DAF Standart Drain, MTU 3.1, Renault VI RLD-2, Scania Low Ash, Volvo VDS-3, MACK E0-N.
Excelentní LOW SAPS motorový olej pro nákladní vozy speciálně vytvořený, aby překonával nejpřísnější standardy výrobců automobilů: ACEA, API, EURO IV a V. Zajišťuje maximální ochranu motoru v celoročním provozu, snižuje spotřebu oleje, minimalizuje opotřebení a prodlužuje výměnný interval. Bezkonkurenční kvalita zaručuje plný výkon motoru i v nejnáročnějších provozních podmínkách v silničních i mimosilničních strojích.
V extrémních podmínkách, kdy jsou dosahovány velmi nízké okolní teploty, zaručuje unikátní složení základového oleje a speciálních aditiv motorového oleje DURON UHP plný výkon a ochranu motoru. DURON UHP překonává testy nízkoteplotní čerpatelnosti motorových olejů třídy SAE 5W. Velmi vysoký viskozitní index základového oleje a speciální aditiva proti smykovému namáhání zaručují stabilní viskozitu motorového oleje DURON UHP 10W-40 a to vede v extrémně vysokých okolní teplotách k vynikající ochraně a plnému výkonu motoru bez vzniku opotřebení.
Dokázaná ochrana proti opotřebení a vzniku úsad.
Obrázky z provozního testování na motorech Mercedes Benz
dle testu OM 501 LA (čistota) a OM 646 LA (opotřebení).
Kvalita a čistota základového oleje hraje hlavní roli v rozpouštění částic popelu, které zapříčiňují opotřebení pístu, pístních kroužků a ložisek. Ultra čistý a vysoce kvalitní základ pomáhá DURONu UHP 10W-40 minimalizovat úsady v motoru a na pístu, čímž motor pracuje stále v „nové“ kondici a výkonu.
Speciální složení motorového oleje DURON UHP 10W-40 udržuje „čerstvost“ oleje po dlouhou dobu provozu. Vynikající oxidační rezistence udržuje motor bez úsad, minimalizuje dolévání oleje a dovoluje bez jakéhokoliv risku zvýšení opotřebení motoru nebo snížení jeho výkonu prodloužit výměnný interval motorového oleje. DURON UHP 10W-40 je olej třídy low SAPS (nízký obsah popelu) speciálně vytvořený pro prodloužení výměnného intervalu v motorech emisní třídy EURO IV a EURO V s EGR (recirkulace výfukových splodin), DPF (filtr pevných částic) a SRC (selektivní katalyzátor) systémy i bez nich.
Vysoce kvalitní základový olej udržuje motor ve stejném výkonu a spotřebě paliva po velmi dlouho dobu. Minimální těkavost základového oleje použitém v motorovém oleji DURON UHP 10W-40 minimalizuje spotřebu oleje a prodlužuje intervaly při doplňování motorového oleje. Vynikající rezistence proti zvyšování viskozity popelem a oxidací, udržuje výkon motoru po celou dobu životnosti motorového oleje na stále stejné úrovni.
Kategorie: | Nákladní automobily, zemědělské stroje |
Viskozita: | 10W-40 |