Detailní popis:
Sada pro dekarbonizaci benzínového motoru
- Výplach motoru se 100% účinností - BG 109
- Aditivum zlepšující vlastnosti oleje - BG 115
- Profesionální a nejsilnější servis benzínových motorů - BG208 (44K)
Servis pro výplach motoru se 100% účinností - BG 109
Revoluční složení přípravku zaručuje vysoce efektivní a velmi silný účinek. Velmi rychle odstraňuje veškeré houževnaté úsady, kaly a laky z pístních kroužků a kompletního olejového prostoru v motoru. Vše během 30 minut. Navrací zpět kompresní tlaky, výkon motoru, snižuje emise.
Určený pro zážehové i vznětové motory.
Plně bezpečný pro všechny kovové i nekovové součásti motoru.
Před výměnou oleje aplikujte přípravek BG 109 do starého oleje. Nechte cca 30 minut účinkovat v motoru. Po 30 minutách olej vypusťte. Vysoce efektivní přípravek BG 109 odstraní všechny nežádoucí úsady a poskytne motoru a novému motorovému oleji plný výkon.
Aditivum zlepšující vlastnosti oleje - BG 115 MOA
Syntnetické multispektrální aditivum motorových olejů pro zážehové (benzínové) motory, obsahuje komplexní balíček všech hlavních aditivních prvků. Výrazně prodlužuje životnost motorového oleje a součástí motoru. Svým unikátním složením výrazně snižuje usazování karbonu na sacích ventilech a v sacím traktu benzínových motorů, zejména vhodné pro motory FSI/GDI vybavenými turbodmýchadly.
Unikátní složení výrazně zvyšuje oxidačně-termální stabilitu oleje, udržuje stálost viskozity, zabraňuje zakarbonování pístních kroužků a tvorbě laků a kalů. Zajišťuje minimální opotřebení součástí motoru i v nejnáročnějších provozních podmínkách. Snižuje spotřebu oleje a emise. Velmi vysoké TBN ochraňuje součásti motoru před vznikem koroze. Zvyšuje výkon motorových olejů až o 315%. Dávkování: jedno balení 325 ml na 4-5 litrů motorového oleje.
BG 208 Power Enhancer (44K) Profesionální a nejsilnější servis benzínových motorů
Pro zvýšené nároky nejmodernějších vstřikovacích systémů zážehových motorů, které jsou vystavovány vysokému zatížení a zvýšené tvorbě karbonových úsad, byl ve spolupráci s výrobci motoru vyvinut revoluční přípravek, který velmi efektivně obnovuje výkon vstřikovacího systému, odstraňuje nejhouževnatější úsady ze spalovacího prostoru, ventilů, lambda sondy a katalyzátoru.
Zaručuje zvýšenou efektivitu využití paliva, snižuje spotřebu paliva, zvyšuje výkon motoru a několikanásobně prodlužuje životnost vstřikovacího systému, filtrů pevných částic, lambda sondy a katalyzátoru.
Preventivním použitím přípravku BG 208 (44K) udržujete celý spalovací systém ve vynikajícím stavu, předcházíte opotřebení a drahým opravám.
Absolutně bezpečné pro všechny typy motorů a filtry pevných částic.
Pouze jedno balení BG 208 (44K) každých 10 000 – 15 000 km na jednu palivovou nádrž. Po celou dobu ujetí 15 000 km nemusíte používat žádné další přípravky.
Ventily – Produkty BG byly vždy světovou jedničkou v odstraňování karbonových úsad z ventilů. Úsady na ventilech a dosedacích plochách ventilů výrazně ovlivňují výkon, spotřebu motoru a zapříčiňují "klapání" motoru. Nové složení BG přípravků zvýšilo jejich účinnost o dalších 18 %. BG 208 (44K) navrací motoru plný výkon, snižuje spotřebu a speciální syntetická látka vytváří polituru na ventilech, která oddaluje novou tvorbu karbonových úsad.
Spalovací prostor – Úsady na pístních kroužcích a hlavě válce zapříčiňují nepravidelné zážehy, což snižuje efektivitu využití paliva a životnost motoru. BG 208 (44K) již během 500 km (jedna nádrž) odstraní tvrdé úsady z pístních kroužků a hlavy válce. Navrátí motoru plný výkon.
Vstřikovače – Úsady na vstřikovačích zabraňují správnému rozprašování paliva a to má za následek zvýšené emise, neklidný chod motoru, vyšší spotřebu paliva a ztrátu výkonu motoru. BG 208 (44K) rychle a účinně odstraní úsady ze vstřikovačů, zajistí správné mísení paliva se vzduchem a vrátí motoru výkon.
Katalyzátor – Postupně dochází k zanášení katalyzátoru, které vede k úplné neprůchodnosti, výsledkem je zvýšená tvorba škodlivých výfukových zplodin a snížení výkonu motoru. Testy prověřily vyjímečnou schopnost BG 208 (44K) v odstraňování úsad navracení efektivity katalyzátoru.
Kyslíkový senzor (lambda sonda) – Zanesený senzor neměří údaje korektně a řídící jednotce nařizuje použít větší množství paliva,což vede ke zvýšené spotřebě a sníženému výkonu – BG 208 (44K) efektivně odstraňují úsady ze senzoru a navrací motoru plnou efektivitu.
Palivový filtr – Zanesený palivový filtr drasticky redukuje přívod paliva. Toto zanesení způsobuje nepravidelný chodu motoru, který omezuje jeho výkon. Testy prokázaly, že BG 208 (44K) účinně odstraňují akumulované úsady v palivovém filtru.