JLM Air Intake & EGR Cleaner 500 ml

 
Kód: AD14915
Značka: JLM
Dostupnost: Skladem 2 ks
Líbí se Vám tento produkt? Pošlete to dál.
335 Kč vč. DPH
- +

Popis produktu

JLM čistič sání a čistič EGR čistí a chrání součásti nasávacího systému jako sací potrubí, EGR ventil a nasávací ventily, které jsou zanesené výfukovými plyny formou sazí a jiných usazenin. JLM čistič sání a čistič EGR řeší problémy s kolísajícími otáčkami při volnoběhu.   

Vlastnosti

  • Rychle čistí systém recyklace výfukových plynů EGR.
  • Optimalizuje přísun nasávaného vzduchu do motoru.
  • Zlepšuje výkon a akceleraci motoru.
  • Redukuje výfukové plyny.
  • Rozpouští rez, špínu a usazené saze.
  • Upravuje kolísání otáček motoru při volnoběhu.

 

Návod na aplikaci 1. Zahřejte motor. 2. Odstraňte flexibilní hadici v systému nasávání vzduchu. Umístění hadice závisí na tom, co se bude čistit:

  • nachází se mezi turbodmychadlem / mezichladičem a sacím potrubím (čištění sběrače nasávání vzduchu a přívodových ventilů)
  • před turbodmychadlem (čištění systému nasávání vzduchu před turbokompresorem)
  • před EGR ventilem (čištění EGR ventilu) podle toho, který díl chcete čistit

 

Důležité:

  • Nestříkejte přímo přes mezichladič.
  • Při aplikaci čisticího prostředku JLM EGR může dojít ke zvýšení nebo snížení otáček motoru a může dojít ke srážení naftového motoru. Je to způsobené přidáním kapaliny a změnou poměru vzduch/palivo.

  3. Spusťte motor a nechte ho běžet na volnoběhu. 4. Výrobek rozstřikujte do sacího potrubí v krátkých intervalech 1 až 2 sekund. Po každém rozprašování se otáčky motoru můžou zvýšit nebo snížit; počkejte, až se otáčky motoru znovu stabilizují. 5. Pokud během aplikace klesnou otáčky motoru, je potřebné je zvýšit, aby se zabránilo zastavení motoru (až přibližně 2000 otáček za minutu). 6. Pokud v průběhu aplikace otáčky motoru stoupají nebo se objeví klepání motoru, nechejte motor během provozu na volnoběhu. Nepřidávejte! 7. U některých vozidel je aplikace jednodušší při použití dodatečné prodlužovací trubice. 8. Pokračujte, dokud se nespotřebuje polovina produktu. 9. Nechejte motor běžet na volnoběh 2 minuty. 10. Zastavte motor a znovu připojte přívodní hadici vzduchu. 11. Spusťte motor a zvyšte otáčky motoru přibližně 5 až 10 krát; nepřekračujte 2500 otáček za minutu nebo se autem projeďte 3 až 5 km, abyste pomohli uvolnit všechen uhlík v systému. 12. Před vypnutím motoru ho nechejte po dobu aspoň jedné minuty opět běžet na volnoběh.  

UPOZORNĚNÍ: NESTŘÍKEJTE PŘÍMO DO TURBA A INTERCOOLERU        

Podobné zboží

Prodáváme jen to nejlepší
... protože Váš stroj si to zaslouží
   
TecDoc INSIDE Zde zobrazená data, zejména celá databanka, nesmí být kopírovány. Data ani celá databanka, nesmí být bez předchozího souhlasu kopírovány, rozšiřovány a/nebo nesmí být toto umožněno třetím stranám. Uvedené jednání bude představovat poškození autorského práva a jako takové bude postihnuto.
 
Provozováno naProvozováno na systému NetShops
Cookies Cookies
Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby Vám mimo jiné mohli ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na políčko „OK“.
Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie podle kategorií, v souladu s vlastními preferencemi.
Technické cookies
Zobrazit více
Reklamní cookies
Zobrazit více
Analytické cookies
Zobrazit více
Personalizované soubory cookie
Zobrazit více