Do motorového oleje čtyřdobých benzínových motorů osobních automobilů a dodávek s olejovou náplní do 6 l a motocyklů s olejovou náplní nad 2 L (pro motocykly do 2 L použijte recepturu 4601).
Mikrodifuzí se naváže na třecí plochy, které jsou mazány motorovým olejem a sníží třecí odpor.
Aditivum je vyrobeno na bázi ropných destilátů bez podílu cizorodých příměsí na bázi MoS2, PTFE, kovů. Neobsahuje chlor a síru.
U vozidel s neznámou historií, tzn. když nevíte zda předchozí majitel pravidelně měnil motorový olej, doporučujeme před první aplikací aditiva vyčistit motor pomocí čistící přísady https://www.bonatrade.cz/bishops-original-501-354ml/
Smíchat obsah celého balení přísady Bishop´s Original 460-G s olejem, nalít do motoru a ten nechat alespoň 2 min běžet, aby se produkt dokonale promíchal s olejem. Ošetření provádět 1x v roce nebo každých 150 000 km ujetých v jednom roce. Bishop´s Original 460-G musí být v motoru min 2 500 km kvůli dokonalému ošetření všech kluzných ploch.
Pozor! Přípravek Bishop´s Original 460-G lze aplikovat až po záběhu motoru!
Aditivum do paliva vhodné pro všechny typy benzínových motorů v osobní i nákladní dopravě spalující benzín nebo LPG.
Prostředek k ošetření hlav válců. Unikátní receptura tohoto aditiva do benzínu poskytuje motorům optimální výkon a účinnost a přidává navíc další ochranné vlastnosti. Snižuje provozní náklady a současně čistí a promazává celý palivový systém. Zajišťuje ochranu ventilových soustav při provozu na LPG. Prodlužuje životnost ventilů a ventilových sedel vytvořením ochranného filmu na povrchu kovu. Omezuje “klepání” ventilů.
Doporučujeme také použít tento přípravek pro vyřešení problémů s nerovnoměrným chodem motoru.
Přidat 354 ml aditiva Bishop´s Original Receptury 333-G do nejméně 40 litrů a nejvíce 80 litrů benzínu. Nádrž s touto směsí vyjet až na “rezervu” a následně je možno průběžně tankovat palivo. Opakovat při každé výměně oleje. Při provozu na LPG palivo doporučujeme přidat tuto recepturu do každé druhé nádrže benzínu.
Aditivum nalít do nádrže v předepsaných poměrech ještě před samotným čerpáním paliva, aby následně došlo k jeho kvalitnímu promísení s palivem.