Špičková syntetická kapalina pro automatické převodovky a serva řízení.
APLIKACE:
Použijte v automatických převodovkách, servech řízení a dalším zařízení, které vyžadují tento typ kapaliny. Ideální i pro Vickers, Hagglunds Denison, Racine, Rexnord, Sundstrand a Clark Powershift.
UŽIVATELSKÉ VÝHODY:
Velká odolnost proti oxidaci a degradaci během užívání a proto je vhodný všude tam, kde jsou doporučeny dlouhé servisní intervaly.
Vynikající oxidační stabilita při vysokých teplotách zaručena nejméně pro ujetí 150.000 km.
Pro snadnější řazení za nízkých teplot, kratší doba zahřátí.
Excelentní vlastnosti za extrémně nízkých nebo vysokých teplot.
VÝKONOVÝ PROFIL:
General Motors Dexron IIIH
Caterpillar TO-2
BMW 83 22 2 305 396 ( ATF2)
VW G 055 162
Ford Mercon
Allison C4, V730 & TES 389
ATF, LT 71141
MAN 339 Type F, Z1, V1, Z2, V2
MB 236.1, 236.5, 236.6, 236.7, 236.8, 236.9, 236.10
Volvo 97340, 97341
Voith 55.6335, 55.6336
ZF 02F, 04D, 03D, 09B, 11A, 11B, 14A, 14B, 16L, 17C , 4HP 20, 6HP 26 (ATF M1375.4)
Vickers, Hagglunds Denison, Racine, Rexnord, Sundstrand and Clark Powershift
CHARAKTERISTIKA:
Hustota při 15°C: 0.862
Kinematická viskozita při 100°C: 7.5cSt
Kinematická viskozita při 40°C: 35.5cSt
Viskozitní index: 186
Bod skápnutí: -51°C
Bod vzplanutí: 185 °C
Brookfield Viscosity při -40°C ... 19, 000cP
Číslo produktu: 55481
Kategorie: | Osobní automobily |